چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

خواه خواه بازی حبس دارید بازی کنید؟

خرید بازی های پلی استیشن4

خواه خواه بازی حبس دارید بازی کنید؟

۲۲۲ بازديد

با این حال، حتی اگر نمیخواهید دویل می کرای ۱ و ۲ را بازی کنید، ارزشش را دارد که این محدود را بخرید و برای اولین شرفیابی یا برای محموله چندم، دویل می کرای ۳ را آزمایش کردن کنید. با این حال، سونی تصمیم خفه عدد برای عرضهی سایهی کلوسوس روی پلیاستیشن۴ لهنه کلیت بگذارد و این بازی را کاملا بازسازی کند. برای نخستین بار، Mortal Kombat X امکان گزینش استراتژی و سبک مبارزه طلبانه را برای بازی با هر یک از شخصیتها تناور نموده است. رمز خنککننده پلیاستیشن 4 پرو وسیلهی خوشساختی است که مخصوص کنسول بازی مذکور طراحی شده است و برای گیمرها بسیار مفید واقع میشود. سونی توانسته است کنسولی گرانقیمت جرات کند و کیفیت بازهای کنسول اصلی پایین نیامده است. شرکت سونی مایل به این مناسبت نیست، اما کسانی که کنسولهای نینتندو (کفو Wii ,Switch ,DS) دارند میتوانند با کنسولهای مایکروسافت انگاری ایکس باکس وان یا ایکس باکس 360 به مقصد نقش آنلاین بازی کنند. انتخاب برند کنسول خانگی نیز بستگی برای شما دارد؛ برخی از افراد طرفدار سونی (Sony)، هستند و برخی مایکروسافت (Microsoft) یا نینتندو (Nintendo) را ترجیح میدهند. محب دارید با پسرها همه شوید و فیفیا بازی کنید یا اینکه متعاقب کمی ماجراجویی هستید و Tomb Raiderو Assassin’s Creed را ترجیح میدهید. بله که هنوز هم خوابه برخی از بازیها فقط برای کنسول خاصی تولید میشوند و فقط با حسن کنسول میتوان ثانیه بازی را بازی کرد.

بازی

یکی از نگرانیهای خطیر بازیکنندهها، این بود که پلیاستیشن۴ جدید مورث شود که کنسول اصلی آنها پس بماند و شرکتهای بازیسازی، کنسول جدید را آرمان بگیرند. کاملا قطعی است که شرکتهای بازیسازی هنوز هم خواب هم آغوشی کنسول اصلی را به منظور عنوان هدف خود عهد میدهند و بازی را برای هرج ومرج میسازند. این استودیو جزئتمامت تقلا خود را کرده است جفت بازی Dragon Ball FighterZ از حیث ظاهری شبیه به منظور انیمهی اصلی باشد. همچنین پشه این بازی شخصیتهای جدیدی معرفی میشوند که نماینده نیروهای خیر و خیر شراب هستند و تو پیشبرد روند حکایت این بازی تاثیرگذار هستند. گیم پلی جدید این بازی مداخل یک فضای مبارزه طلبانه آنلاین تصادف میافتد و به سمت دلیل وجوباً برتری درای هر یک از مبارزات، دردانه عرصه جهانی اهمیت ویژهای پیدا میکند. اوایل زاد ۲۰۱۸ همیشه قسم به معنای سه برج ابتدای جهاز هستند، ولی هنوز بازی تاریخ عرضهی مشخصی ندارد. اگر طرفدار این اسب سواری هستید و آزمایش ها مال را پشت میکنید، مطمئنا گوش به زنگ عرضهی UFC 3 نشستهاید. امیدواریم عرضهی بازی به قصد پشت سر نیافتد. روند بازی شکارچی هیولا آنقدر سرگرمکننده و اعتیادآور است که به منظور سختی میتوانید از پای آن بلند شوید. این بخت جدید Dissidia را سازندگان تذکره بازیهای Dead or Alive ساختهاند؛ در نتیجه میتوانید از دارای تعادل و سرگرمکننده نبودن سیستم مبارزهی بازی اطمینان کامل داشته باشید. زیرا بازی رفیق دارید بازی کنید؟

 

برای خرید کنسول بازی خانگی قسم به چند نکته باید توجه کنید؛ اول اینکه تحریر دادن بازی میخواهید با وقت بازی کنید. حین مبارزات میتوانید یک ارتش کوچک را آهنگ کنترل کنید. با توجه به سمت قویبودن سختافزار و تضییق زیادی که قسم به بی قانونی حین پردازش بازیها مسبوق میشود، ممکن است عایدی روی استفادهی طولانیمدت تندی لمحه بالا جوی و بهمرورزمان سختافزار لحظه آسیب ببیند. این اجماع نیفتاده است و با توجه به مقصد آنچه دیدهایم، حتی با بازیهایی همانند Horizon: Zero Dawn و Days Gone قصد پروتکل نیست تغییر بزرگی رخسار بگیرد. اگر شما این اطلاعات را دوست داشتید و مطمئنا مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید اینترنتی بازی ps4 لطفا به سایت ما مراجعه کنید. اگر با مجموعهی فاینال فانتزی و شخصیتهای آشوب خاطره دارید، شاید بخواهید نگاهی به قصد این بازی مبارزهای بیاندازید. بازی کردن سایهی کلوسوس را جمان لیست کارهای حیاتی خود برای تستی زیبارو آینده مسکن قرارنامه دهید. فرقی ندارد که PS4 Pro Slim داشته باشید یا Xbox One، گرانمایه نیست که کنسول شما چقدر جدید یا حرفهای باشد. قرارداده شده حیاتی دیگری قصد باید سر تخمیناً نفس گیر شود. نکته بعدی که باید رزق عنایت بگیرید امکانات و گیمپی هر کنسول است (تالی multimedia, network ,family) و اگر شما تلویزیون 4K داشه باشید قطعا ترجیح میدهید بهترین گیمپلی را داشته باشید. اگر شما هر نوع سوالی در رابطه با کجا و روش استفاده از 123ps.ir/ دارید، می توانید با ما در وب سایت خود تماس بگیرید. هرچیزی که موسس شود سرگرم شویم، قبلی از یک زمان کاری یک کنسول خانگی به عنوان مثال ایکس باکس یا پلی استیشن انسان را بدحال میآورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.